Minkä nimistä markkinointia teillä tehdään?
Sisältömarkkinointi. Perinteinen markkinointi. Kumpi pitäisi valita? Markkinoinnin asiantuntijoiden mukaan menestys löytyy yhdistämällä taitavasti in- ja outbound-markkinoinnin keinot ja kanavat. Sisältömarkkinoinnissa luodaan arvokasta sisältöä, jonka avulla potentiaalisten asiakkaiden tietämys käsiteltävistä aiheista vahvistuu ja joka voi houkutella heidät yrityksesi asiakkaiksi. Sisältömarkkinoinnin erityispiirteenä on, että se tuottaa potentiaaliselle asiakkaille konkreettista arvoa, jonka avulla heistä voi tulla yrityksesi lojaaleja
Mitä trendejä tullaan näkemään markkinoinnissa vuonna 2017?
Tähän(kään) tuskin löytyy tyhjentävää vastausta, mutta joka vuosi löytyy muutama hotti trendi alalle kuin alalle: osa uusia, osa asemiaan vakiinnuttavia tuttuja ilmiöitä. Asiakaskokemukseen kiinnitetään huomiota entistä enemmän Asiakaskokemus on – tai ainakin sen tulisi olla – markkinoinnin ytimessä alalla kuin alalla. Asiakaskokemus ei toki ole mikään uusi asia, mutta moderneimmissa lähestymistavoissa asiakaskeskeisiä ajattelutapoja hyödynnetään entistä
Käynnistä markkinoinnilla hyvä kierre
Markkinoinnin kummitäti, hallitusammattilainen Anne Korkiakoski esitti vaikuttavaa dataa syyskuussa järjestetyllä Markkinoinnin viikolla. Suomalaisilla yrityksillä on paljon kirittävää mitä tulee innovaatioiden kaupallistamiseen ja markkinointiin.